Abonneren  Inloggen

Sign: Axent Reclame zoekt het in complexe projecten

1 november 2018
Premium

Extreme flexibeliteit vindt Directeur Bert Verhoek de kernwaarde van zijn bedrijf. ?Waar anderen zeggen dat iets niet kan, vinden wij altijd wel een manier om een opdracht voor elkaar te krijgen. Het is voor ons als signbedrijf de manier om ons te positioneren ten opzichte van de opkomende concurrentie van drukkerijen.?

Bij Axent Reclame is het “hoe ingewikkelder, hoe beter”. ‘Waar anderen omvallen van de stress, komen wij in actie’, zegt Directeur Bert Verhoek. ‘Tot in het extreme. Want we verleggen ook regelmatig onze eigen grenzen. Zo zijn we tegenwoordig niet alleen bezig met signing, maar soms ook met het regelen van bouwwerkzaamheden. Het is ontzorgen in het extreme.’ Als voorbeeld noemt hij een Nederlandse winkelketen. &l


Log in en lees alle premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u inloggen. Heeft u nog geen account? Registreer nu en lees al onze premium artikelen gratis!

Inloggen Gratis registreren